Trochę TM i LL. :)


Witam ;3
Dzisiaj : 2 projekty TM i 1 projekt LL i 1 ferosh. :)
W weekend pojawią się nominacje i odp na pyt z LA :D.
Przepraszam ,że nie pisałam ,i że ten post taki szybki ,ale szkoła...
Ja wiem - to taka banalna wymówka ,ale uwierzcie - prawdziwa.

No ,ale bez przedłużania :



Zawodniczka quiddch'a z sr oliwiiwery2001.
Już dawno chciałam skorzystać :).



marmurka_art.

Czyli ja :D
Oczywiście ,wiadomo ,że nie mam twarzy topmodel (chyba nikt xD) ,więc to nie do końca ja. ;)


Pierwsze ferosh robione tuszem inktense.
Niedługo recenzja. :)


Taki zwykły make-up ,wiem zdjęcie [...] słabe ://.
To była dedykacja dla Moshi i truskawkii13 z LLT :).





Zwyciężczynią wykreślanki została Aura. :)
To był Wasz wybór.
Brawa dla niej ! xD
Szczerze mówiąc ,myślałam ,że wygra Aqua. B)
Chcecie jeszcze jakieś wykreślanki ?
Jestem też bardzo szczęśliwa ,ponieważ pierwszy raz ktoś skorzystał z mojej sr !!!
Oto praca Lime350 z tm :
Christy :P

Wyszło ci extra ;) !
Zachęcam do rysowania prac z tutoriali ,a ja wtedy umieszczę je w postach. ;)
Poza tym mam naprawdę radochę ,jak widzę taką pracę ;D.



Przed Wami mój kiczowaty podpis (c'nie) ? xD
I papatki :*




6 komentarzy :

  1. Juhu! Wygrała Aura! Zrób jeszcze jedną wykreślankę. Pozdrowienia przesyła Purple Live z LL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ,postaram się ;)
      Może z bohaterami Disney'a i DreamWorks ? :)
      I dzięki <3

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LA razem z Maryla, szczegóły na www.annabeth 07.blogspot. com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne rysunki! A Twój podpis jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka