Zoella ♡




Hej Kochani! 
Rysunek przedstawia Zoelle,  vlogerke,  youtuberke,  jedną z moich ulubionych inspiracji ;)





Dalej testuje swoje nowe kredki i łącze je z różnymi innymi przyborami  w moim posiadaniu ;) .






Wzorowałam się na zajęciu Zoe z jej chłopakiem,  który według mnie źle wyszedł na tym zdjęciu stąd portret samej Zoelli ;))





Rysowałam go ok. 8 godz. , ale efekt końcowy bardzo mnie satysfakcjonuje,  ponieważ mam problemy i to nie małe z oddaniem realizmu na danym rysunku ;)




To tyle na dzisiaj :) Pozdrawiam




17 komentarzy :

  1. Nie zabardzo kojarzę tych roznych vlogerow, ale to nie wazne bo portret naprawdę bardzo fajnie ci wyszedl i jeśli w takim wieku rysujesz juz tak dobre portrety to za kilka lat to chyba będą one perfekcyjne :D Czekam na recenzje nowych przyborow :)

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bez przesady daleko mi do perfekcji a najgorzej jest ze szkicem ;) ale taka młoda to nie jestem ;p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bruynzeel takie z żółwiami na opakowaniu 45 kolorów . Zrobię recenzje tylko zbieram materiały na nią :)

      Usuń
  3. Zawsze jak wchodzę na bloga to od razu rozpoznaję twoje prace :D Są piękne i do tego tak rozpoznawalne ♥
    Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wyszła ! A te rączki ! *.*
    Dodałam efekt do kursora ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff ... fajnie że się podobają bo ręce to moja pięta Achillesa ;)

      Usuń
  5. Na Top Model masz prywatną wiadomość marina. Zajrzyj proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie rysujesz, zazdroszczę Ci talentu! :))
    Rysunek jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rysunek! Zazdroszczę talentu:) Świetnie radzisz sobie z kredkami:)
    A tak ogólnie to dałam linka do waszego bloga pod moim postem na : rysujemyimalujemy.blogspot.com Mam nadzieję, że się nie obrazicie:)
    Pozdrawiam
    Anulak224

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że nie :D
      Dziękujemy :)

      Usuń
  8. Śliczny ten rysunek :) <3 Taki bardzo realistyczny :) Chciałabym tak malować :D <3 I moim zdaniem twoje projekty można wszędzie rozponać :) :* Zapraszam :) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka