Orchidee ♡

Hej Kochani!  
Ostatnio straszenie się zapuściłam w rysowaniu, wiem ale już staram się nadrabiać zaległości ;)



Narysowałam moje i mojej babci ulubione kwiaty,  dlatego też rysunek stał się prezentem na Dzień Babci ;)


Testował tu nowe kredki, i chciałam je połączyć z akwarelami i kiepsko mi to szlo na początku ale potem znalazłam wspólny język z tymi kredkami ;)

Jeżeli chodzi o to czy jestem zadowolona z rysunku to można powiedzieć że rozpiera mnie duma ( trochę  samokrytyki xD) . Pierwszy raz od dwóch lat rysowałam kwiaty i udało mi się zachować proporcje i oddać kolorystykę kwiatów ;)

Mój rysunek inspirowany był kwiatkami z mojego okna ..  Sama rysowałam gałązki i kwiatki ;). A o to moje piękności,  które zdobią okna w moim domu ;)










♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

PRZYPOMINAM O MOIM WYZWANIU! !! TERMIN NADSYŁANIA PRAC TRWA DO 20 LUTEGO! !  
Jak na razie otrzymałam tylko 3 pracę . 
Jeżeli ktoś jest pewien ze bierze udział to niech zostawi wiadomość w komentarzu . Będę bardzo wdzięczna ;) .

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

I jak się podoba mój rysunek?  Macie jakieś pomysły na, , jak rysować'' przyjmuję wszystkie prośby ;)


W najbliższym czasie możecie spodziewać się postu z moimi zakupami i recenzje nowych kredek a już jutro nowy rysunek :)

 Pozdrawiam 





18 komentarzy :

  1. Ja nie umiem rysować kwiatów. Możesz zrobić w jak rysować... 3 rodzaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ;) może róże, orchidee i ..... (nie mam pomysłu na trzecie ;))

      Usuń
    2. Proponuję astry lub fiołki:P rysunek na wyzwanie ukonczony w połowie niedługo zaczynam ferie więc będe mieć więcej czasu na zakończenie, przepraszam też za nie komentowanie poprzednich postów jednak nie mam za bardzo czasu przez szkołę, byle do kwietnia :)

      Usuń
    3. Wiem jak to jest-,- . Przemyśle Twoją propozycję i czekam na efekty pracy na wyzwanie ;)

      Usuń
    4. Jeśli dobrze pójdzie wyślę pod koniec tego tygodnia albo w kolejny wszystko zależy od tego jak duzo czasu bedę mieć:)
      Zastanawiam się w jaki sposób byś wykonała te kwiatki :) chociaż myślę że nie z kolorowaniem jest tu problem ale z samym szkicem zwłaszcza u kwiatów z specyficznym/złożonym kształtem jak np. róże :)

      Usuń
    5. To czekam ;) właściwie to miałam się skupić na kolorowaniu ale też postaram się nie co wyjaśnić jak na szkicować kontur ;)

      Usuń
  2. O co chodzi w tym wyzwaniu? Przypomnisz mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;)---->
      pozytywnymisz-masz.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-rysunkowe-kraina-lodu.html?m=1

      Usuń
  3. Ja mam gotową pracę tylko czekam aż zrobię dobre zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie namalowałaś te kwiaty :) moja mama też uwielbia orchidee :) kiedyś miała niebieska(!),ale okazało się że była sztucznie barwiona i rok później była już biała xDDD możesz zrobić szkołę rysowania jakiegoś przedmiotu czy rzeczy które będziesz malować :) coś na zasadzie tych lodów co robiłaś sr :) zobaczysz ją za jakiś czas u mnnie (tę pracę ;) ) i motyle też zresztą zrobię :) jakbyś mogła to możesz też wyjaśnić na blogu lub mi na e-maila o co chodzi dokładnie z techniką kratkowania ;) użyłam jej aby proprocje (oczy były na tej samej wysokości) były równe,al etak naprawdę nie wiem na czym polega :/ byłabym wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już miałam w planach zrobić post o tym ;) mam nadzieję że pochwalisz się efektami ;)

      Usuń
  5. Wracam z wielkim impetem ! xD
    Cuudowny rysunek ,chciałabym być na miejscu babci ;33.
    Ogłaszam ,że to ,że nie było mnie w internecie nie znaczy ,że nie rysowałam ;)).
    1. lutego pooglądacie moje bazgroły i posłuchacie wyjaśnień.
    Pozrdawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam ^^ również pozdrawiam :p

      Usuń
    2. No nareszcie ;PPP i dziękuję ;)

      Usuń
  6. Marylo, jak będziesz na kompie to odpowiesz mi na te pytania?

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka