Odpowiedzi na pytania do LBA

Hej Kochani!

( to ja , jakby co xD , dodatek do kilometrowego posta :)


W końcu zebrałam się na udzielenie odpowiedzi do LBA , ale zanim to , to jeszcze kilka słów organizacyjnych ;).

Jestem w trakcie przygotowań recenzji kredek, jednak chciałabym na temat każdego rodzaju kredek napisać wszystko co się , więc nie będzie to jeden ogólny post , a każde kredki będą opisane oddzielnie . Mam nadzieję,że nie będzie to Wam przeszkadzało ;)
A teraz odpowiedzi ;)



A tutaj kilka rysunków wykonanych w ostatnim czasie










I tak 60 % odwiedzających tego nie przeczyta,ale jeżeli ktoś chciałby poznać mnie bliżej to zapraszam do lektury ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Truskawka13
1. Co cię inspiruje?
Tak naprawdę wszystko ;) , ale inspirację czerpię głównie z internetu i mojego otoczenia ;)

2. Twoja największa pasja?

To oczywiście RYSOWANIE !!! XD 

3. Wolisz taniec, czy śpiew ?
Ani jedno, ani drugie jeżeli chodzi o wykonanie xD jestem sztywna jak kij od miotły i słoń bardzo mocno nadepnął mi na ucho xD , a jeżeli chodzi o oglądanie występów to zdecydowanie taniec :)
4. Masz ulubiony film, jeśli tak to jaki?
Wszystkie części Harrego Pottera ;3
5. Jaki jest twój styl?
\Ciężko określić biorę kilka ciuchów z szafki i próbuję po prostu wyglądać normalnie ;)
6. Lubisz zwierzęta?
Uwielbiam ;)
7. Co do cb najbardziej pasuje delikatność czy nieustępliwość?
Chyba nie ustępliwość ;) W niektórych sprawach nie potrafię posługiwać się delikatnością xD
8. Co sprawia, że robi ci sie wesoło?
Czas spędzany z moją BFF ♥ Ona wie jak humor poprawić xD
9. Jakie jest twoje największe marzenie?
Chce spełnić się w karierze artysty i nie rysować ,,do szufladki" :P
10. Kto jest dla cb największym autorytetem?
Rodzice. Bardzo dużo z nimi rozmawiam i się dobrze dogadujemy  , a to bardzo ułatwia życie :)
11. Jakie święto najbardziej lubisz?
Moje urodziny xD !. A tak naprawdę Boże Narodzenie , ale to nie ze względu na prezenty. Na Wielkanoc już na przykład nie czuję się takiej więzi z rodziną , jak w momencie kolacji Wigilijnej ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Te pytania mnie naprawdę zaskoczyły i widać,że były bardzo staranie przemyślane 
  1. Gdyby krajowi groziło niebezpieczeństwo tj. najazd przez inne państwo i miałabyś nieliczną rodzinę w której bardzo byś się liczył to czy poszedłbyś na pole walki w obronie ojczyzny czy zostałbyś z rodziną ?
Ciężko jest wyrażać swoją opinię na taki temat , uwierzcie mi że wiele o tym rozmyślałam w swoim czasie . Nikt z nas nie wie , jak by postąpił w obliczu takiej sytuacji . Łatwo jest się kreować na bohatera. Nie potrafię udzielić odpowiedzi na to pytanie , ponieważ jest to studnia bez dna :)



2.Czy byłeś kiedyś tak zdesperowany że wystawiłeś się na pośmiewisko by osiągnąć swój cel ?

Nie , nigdy do czegoś takiego nie doszło ;)

3.Co byś wybrał : długo odkładane i zaplanowane spotkanie ze swoją sympatią tylko we dwoje czy spędzenie tego czasu na pocieszaniu przyjaciela w trudnej dla niego sytuacji ?
Chyba to drugie :). Nigdy nie wystawiam swoich przyjaciół , zawsze jestem z nimi szczera i wieloletnia przyjaźń jest ważniejsza od związku trwającego może z miesiąc :)

4.Wyobraź sobie że jesteś wielkim fanem swojego typu muzyki . Jesteś od niedawna w związku i dowiadujesz się że twoja sympatia słucha muzyki której ty wręcz nie znosisz . Co robisz ? Akceptujesz odmienność czy dajesz kosza ?
Akceptuje :). TO-LE-RAN-CJA ! Coś czym kieruję się w życiu , a raczej próbuję ;)
5.Czy chciałbyś zostać w przyszłości jakąś sławną osobistością ? Jeśli tak to jaką ?
Nie;). Jestem raczej szarą myszką i wielka sława mi nie leży ;)
6.Czy zdarzyło ci się pokłócić z rodziną lub przyjacielem o twoje zainteresowania i pasje ?
Tata mi tylko wypomina , że całe życie spędzam przy kredkach , ale to tak w żartach :P . A moja koleżanka kolekcjonuje moje rysunki ( ma cichą nadzieję ,że kiedyś się wzbogaci xP). Raczej rodzina pomaga rozwijać moje zainteresowania , a przyjaciele to akceptują :).
7.Jeżeli miałbyś możliwość przeniesienia się w przeszłość to które wydarzenie z życia byś zmienił ? 
Nie mam pojęcia :)


8.Jak myślisz jakie byłyby konsekwencje tego co byś zmienił w przeszłości (to taki załącznik do poprzedniego pytania) ?
-

9.Wyobraź sobie że pewnym fartem dostałeś szansę od życia w postaci zrobienia kariery za granicą . Jednak twoja sytuacja rodzinna jest nie najlepsza (choroba jednego z człona rodziny) . Zostajesz z najbliższymi czy przyjmujesz ofertę za granicą ?
Nie wiem szczerze :/ . Pytanie podobne do tego pierwszego a mnie równie ciężko odpowedzieć :/. Teraz może bym powiedziała ,że zostałabym , ale nie wiem jak zmienią się moje poglądy w przyszłości ;)
10.Sytuacja : przygotowałeś z kolegą z klasy projekt na ocenę . Gdy już skończyliście prezentować projekt i nauczyciel się pyta kto jaki włożył skład w jego wykonanie twój partner z drużyny przywłaszcza sobie większość wykonanych prac nawet to co wykonałeś ty . Co robisz ? Upominasz się przy osobie oceniającej o swoje wykonanie czy wolisz przemilczeć ten czas a potem porozmawiać z kolegą ?
Nie dam się wykorzystywać w tak bezczelny sposób, zwłaszcza że w większości przypadków to ja odwalam prawie całą pracę ,,zespołową " ;)
11. Co preferujesz częściej ? Uczciwe przygotowanie się na sprawdzian czy ściąganie .
Nigdy , nigdy, nigdy nie ściągałam xD . Nie potrzebuję tego :) . W moim szkolnym  życiu do 3 gim , załapałam tylko 3 jedynki :). Niby nie możliwe , a jednak :)
  1. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  2. Limonka

1.Jakich jest twoich pięciu największych idoli na LLT?
- Keysha
- Catty Night
-Sarawi 
-Dampirka
-Funcake 

2.Lubisz polski i matematykę?
Nie lubię szkoły , ja ją tylko toleruje , a czasami mam dość ;)
3.Jaki uprawiasz sport?
Hihi xD dobre pytanie xD. Gimnastyka z kredkami  i szkicownikiem na kolanach xD 
Najgorszy przedmiot w szkole - WF! Taka cicha nienawiść od podstawówki :)
4.Top Model, czy Lilla Lou?
Obie firmy są wspaniałe i dają możliwość rozwijania swoich pasji i zainteresowań związanych z projektowaniem mody :)

6.Gdzie kupujesz szkicowniki?
W necie ;)

7.Co dostałaś w prezencie na Boże Narodzenie?
sweter, słodycze, kolczyki, itp :)

8.Malujesz usta?
Nie noszę makijażu. Stawiam na naturalność i prostotę :) Jak już to uwielbiam mieć kolorowe paznokcie :)

9.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Wiosna :)

10.Mieszkasz w mieście, czy na wsi?
Na wsi :)

11.Jakimi kredkami rysujesz?

-BIC
-POLYCOLOR
-MONDELUZ
-FABER CASTELL
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anulak
1. Lubisz rysować? Jeśli tak to co najczęściej rysujesz?
Portrety zarówno ludzi jak i koni :) 
2. Jaki dzień w roku lubisz najbardziej?
5.09 ;p
3. Ulubiony blog?
Za dużo by wymieniać ;)
4. Ulubiony sklep?
Każdy plastyczny :) 
5. Jakim bohaterem/ bohaterką z książki chciałabyś być?

6. Kredki czy ołówek?
KREDKI!!!!
7. Masz jakieś nietypowe hobby? Jakie?
Chyba nie mam ;/
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Zajęcia artystyczne ;)9. Ulubiony kraj?
Polska i USA
10. Masz konto na deviantart?
Tak.:)

11. Ulubiony serial?
,,Burza uczuć" niemiecka telenowela :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

oli$360

1. Czy lubisz czytać książki? A jeśli tak, to co Ci się w nich najbardziej podoba?
Fabuła i to, że można przeżywać przygody wraz z bohaterami :)
2. Jeśli lubisz czytać książki, to o czym? (np. o wampirach, aniołach i tym podobnych książkowych bohaterach ;))
o syrenach, wróżkach,elfach , aniołach , czarownicach , medium itp :)
3. Czy masz jakieś ulubione książki lub serie? Jeśli tak to jakie? (brak ograniczenia w liczbie, podaj tyle, ile chcesz ;))
Harry poter , Skrzydła Laurel , trylogia : Szeptem , Syreny :)

4. Jaka książkowa bohaterka/bohater mogłaby/mógłby zostać Twoim przyjacielem/przyjaciółką?
-
5. Kończysz czytać książkę. Co robisz? Odkładasz tą i po prostu sięgasz po kolejną, czy długo nad nią myślisz, a kiedy dowiadujesz się, że będzie kolejna część, przez wiele godzin przeszukujesz internet, żeby się dowiedzieć, kiedy będzie jej premiera, a następnie załamujesz się, kiedy okazuje się, że będzie dopiero za rok?
To drugie , uwielbiam trylogie i większe kolekcje . Dzięki temu poznaje się lepiej bohater ów :)
6. Masz szansę umówić się na randkę z jakimś książkowym bohaterem ;). Kto by to był?
7. W jakim świecie wolałabyś żyć? W świecie podzielonym na frakcje ("Niezgodna") czy dystrykty ("Igrzyska Śmierci')?
Nie czytałam żadnej z tych książek więc nie wiem , aż wstyd się przyznać:)
8. Czy masz jakieś ulubione książkowe cytaty? Jeśli tak, to jakie? (podaj tyle, ile chcesz ;))
9. Czy jest książka, kiedy przy jej czytaniu, płakałaś?
Kończymy już pytania o książki ;(. 
10. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Moja pasja związana z rysowaniem i chęć dzielenia się nią  :)
11. Nie wiem, czy czytasz mojego bloga, ale jeśli tak, to czy Ci się podoba? Czy powinnam coś w nim zmienić?
Nie nie musisz nic zmieniać . Jeżeli chodzi o prowadzenie bloga to każdy powinien kierować się swoimi opiniami , bo Twój blog to przecież cała Ty , a jeżeli ktoś tego nie rozumie to trudno :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oliwia Szlufik

  1. Długo prowadzisz bloga? 

Już prawie rok :)
2. Czy prowadzisz inne blogi? 
O jakiej tematyce? 
Nie zdecydowałam się tylko na jednego , prowadzenie 10 blogów i każdy o czym innym jest po prostu bezsensu :)
3. Romans czy przygoda? ( książka) 
Przygoda , najlepiej fantastyczna ale tylko z domieszką romansu :)
4. Co sądzisz o serii " Harry Potter"? 
Jest boska :)
5. Skąd czerpiesz inspiracje? 
Z internetu :)6. Czy w swoim towarzystwie masz kogoś z kim dzielisz zainteresowania? 
Nie raczej nie ;(
7. Lato czy zima? 
Lato , zima w tym roku strasznie mnie odepchnęła od siebie . Chociaż ten tydzień po Świętach był po prostu cudowny :)
8. Zmieniłabyś coś w sobie? 
Nie chce się zmieniać , chce pozostać ć sobą a jeżeli toś tego niezaakceptuje to jego problem :)
9. Czy masz zainteresowania? Jeśli tak- jakie? 
Rysowanie :)10. Co sądzą twoi przyjaciele na temat twojej blogowej pracy? 
Nic bo o tym nie wiedzą :)11. Książka czy film? 
Lubię i to ,i to :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Catty Night
1.Co byś wolała- ciasteczka zbożowe czy baton czekoladowy?
Baton czekoladowy :)
2.Lubisz czytać? Jaką książkę byś poleciła?
Odpowiadałam już na to pytanie wyżej :)

3.Leniwe popołudnie przed telewizorem czy wyjście z przyjaciółmi?
Leniwe popołudnie, ale ze szkicownikiem w ręku  :) 

4.Chciałabyś być kimś sławnym? Jeżeli tak, to kim?
Nie , nie chciałabym :)

5.Jaką cechę charakteru najbardziej cenisz?
Szczerość i naturalność - nie udawanie kogoś kim się nie jest :)

6.Plaża, góry czy wieś?
Plaża :)
7.Gdzie byś chciała mieszkać w przyszłości?
Na wsi :)

8.Chciałabyś przeżyć przygodę bohaterki z twojego ulubionego filmu, książki lub FanFiction?
Czasami sobie marzę, że sama przeżywam takie przygody , tak dla zabicia czasu , a jak zaczynam marzyć to dosłownie odłączam się od świata rzeczywistego :)

9.Masz jakieś większe plany związane z twoim blogiem?
Tak , prowadzić go dalej i rozwijać się wraz z nim :)

10.Bez czego nie mogłabyś przeżyć ani jednego dnia?

Bez szkicownika i kredek , nawet bym sobie poradziła bez telefonu :)
11.Co najbardziej lubisz na świecie?
Różnorodność , inność i kreatywność :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Frania Kwiecińska

1. Jaki kolor najbardziej lubisz?
Niebieski 2. Chciałabyś być starsza lub młodsza?
Zatrzymać się na 16 :)3. Dobrze się uczysz?
Tak :)4. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
Koń :)5. Wolisz Emo czy Kawaii?
Kawaii :)6. Czy masz rodzeństwo?
Tak , trójkę , dwóch braci i siostrę, młodsze:P7. Kto jest Twoją ulubioną projektantką?
Dużo ich jest :)8. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
Nie potrafię sobie przypomnieć niczego takiego :)9. Wolisz sukienkę czy spodnie?
Spodnie :)10. Lubisz muffinki?
Tak , uwielbiam :)11. Masz własne zwierzątko?
Tak, psa i kota :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lia
1. Lilla Lou czy TOP Model?
Obie firmy :)2. Film czy książka?
I to , i to :)3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Profesjonalną artystką :)4. Ile lat już projektujesz?
Przez jakieś 2 lata , teraz już nie :)5. Ile czasu masz bloga i dlaczego?
Już rok i po to aby rozwijać swoją pasję i dzielić się nią :)6. Jakie użytkowniczki lubisz/podziwiasz?
Było wyżej :)7. Bierzesz udział w konkursach na blogach/stronach?
Tak :)8. Jakie lubisz zwierzę?
PRAWIE WSZYSTKIE :)9. Ulubiona potrawa?
Kisiel :) ( jeżeli to potrawa xD )10. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
na wsi :)11. Jak długo zajmuje Ci projekt?
Już rysunek :) Zależy od wzorca , ale ok od 4 do 15 godzin :)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





1. Podoba Ci się twoje imię, a jeśli nie to jak byś chciała mieć?

Ujdzie choć nie do końca mi się podoba , wolałabym Monika albo Maja :)

2. W jakim domu Hogwartu byś była?
w Gryfindorze - miłość do Harrego xD
3. Do jakiego Dystryktu chciałabyś trafić? (gdybyś musiała)
Nie czytałam :/
4. Twoja ulubiona seria książkowa?
Szeptem
5. Ulubiony kolor?
Niebieski 
6. Czego się najbardziej boisz?
Tego że życie jest nie przewidywane i jednego dnia możesz mieć wszystko a drugiego to wszystko  stracić . Nie mam żadnych fobi typu pajaki , żaby :)
7. Ulubiona postać książkowa i z jakiej książki?
Laurel z serii ,,Skrzydła Laurel"
8. Czym byłby twój patronus?
Koniem xp
9. Ulubiony film?
Hobbit - wszystkie części :)
10. Ulubiony i znienawidzony przedmiot w szkole?
Ulubiony : artystyka 
Znienawidzony : wf -,-
11. Ulubiony miesiąc?
Lipiec :)




Anabeth Chase


Czy lubisz rysować?
Tak , bardzo :)
Dlaczego założyłas bloga?
Odpowiadałam wyżej :)
Jaka jesteś?
Cicha , skromna , uparta, wredna ( te cechy się wykluczają ale taka jestem na prawdę :)
Co lubisz robić w chwilach wolnych?
Rysować , czytać książki 
Czy lubisz szkołę?
Jak by nie było tyle spr to nawet tak .
Jaki jest twój ulubiony  przedmiot szkolny?
Artystyka.
Bez czego nie mogłabyś przeżyć dnia?
Bez kredek :)
Jakie lubisz gatunki książek?
Fantasy
Jaki jest twój ulubiony blog?
Nie mam konkretnego , czytam ich bardzo wiele :)
Osoby  które podziwiasz?
Ilojleen,
Marcysiabush
Samanta Lesiak 
Bezbarwna Wiewiórka
Czym się inspirujesz?
Internetem :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ufff... W końcu od powiedziałam na wszystkie :). Jeżeli pomieszałam kolejność , albo źle zrozumiałam pytanie to bardzo przepraszam :)
A teraz czas na moje pytania :)

1.Kiedy narysowałaś swój pierwszy rysunek i czy byłaś z niego zadowolona ?
2. Ludzie którzy Cię inspirują to...
3. Wolisz spędzić popołudnie z książką w ręku czy wybrać się do kina ?
4. Twoje marzenie to...
5, Jesteś osobą ambitną czy wolisz iść na łatwiznę ?
6. Komu byś powierzyła swoje sekrety?
7. Czy Twoi przyjaciele wiedzą jaka jesteś naprawdę czy wciąż ich zaskakujesz?
8. Ulubione zwierze .
9. Lektura szkolna ,którą przeczytałaś o która zapadła Ci najbardziej w pamięć .
10. Jesteś osobą ,która musi być w centrum uwagi czy raczej stać gdzieś na uboczu ? :
11. Twój ulubiony film  lub książka to..




No i tym o to sposobem dobrnęliśmy do końca posta :). Już mam dość odpowiadania na te pytania ,więc możecie jak chcecie mnie nominować , ale odpowiedzi nie będę już udzielać , ponieważ pytania wciąż się powtarzają i są prawie takie same , a moim zdaniem nie ma sensu pisać czegoś po 100 razy :)
Kto przeczytał posta ,a go nie zignorował to chwała mu za to :). Sama bym tylko pobieżnie przeleciała wzrokiem taką ilość tekstu ;D .
To już Koniec ,więc ja się z Wami żegnam :)

Pozdrawiam 





8 komentarzy :

  1. Wytrwałam do końca, a co do portretu konia to grzywa mogła być trochę jaśniejsza od ciała. Mimo wszystko pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) . I bardzo się cieszę, że wytrwałaś ;))

      Usuń
  2. xDD Nwm cm ale strasznie mi tutaj u cb myszka zacina i nie mogę kilkać w posty aby dodać komentarz :< Wytrawałam do końca,mimo iż było bardzo,bardzo,bardzo ciężko :/ współczuje tyle odpowiadania xd śliczne rysunki :D z tego co czytałam to nwm czy dobrze zrozumiałam :/ skończyłaś ze szkicowniem w szkicownikach? :( patrzałam na twoje stare projekty i są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ;0 nie mam pojęcia dlaczego ;/
      Może przez tą animacje?
      Dziękuję za wytrwałość ;) i nie już nie projektuje na szablonach, już mi się znudziły ;)

      Usuń
  3. Te rysunki są takie śliczne! Bosko rysujesz *O*
    A co do LA - ojej, strasznie dużo tych nominacji! A przecież ja Ciebie też nominowałam, prawda? A na moje pytania już odpowiedziałaś, czy to ja nie zauważyłam ich w poście? XD Bo chyba ich nie ma w tym poście..
    Oczywiście nie gniewam się na Ciebie, nawet jakbyś o mnie zapomniała i nie napisała w poście odp. na moje pytania ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja! Nwm jak to się stało . Przepraszam! ;/ Jednak nie chce mi się znowu stukać na tej klawiaturze może coś Ci narysuje w zamian za te pytania? Błagam zgudź się, proszę ;))))

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka