Organizer blogowy DIY

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj z telefonu więc musicie wybaczyć pewne niedoskonałości i niedociągnięcia :)
A teraz zgodnie z tytułem posta :)
Przedstawiam Wam mój jedyny i nie powtarzalny organizer blogowy xD 
 Ostatnio w mojej głowie panuje totalny chaos związany z blogiem,  mam mało czasu i mało pomysłów na posty a taki organizer to wspaniała rzecz dla takich jak ja ;) . Mój organizer powstał według tutorialu na blogu : www.designyoudesignyourlife.pl oraz  www.mama-bloguje.com
Z tych blogów pochodzą szablony wkładów do notesu oraz projekt okładki. Wykonanie samego organizera zajęło mi ok. 2 godzin, a wykonałam go tak samo jak swój szkicownik. Organizer zrobiłam w kolorach wiecznie modnych,  kolorach czerni i bieli ;) . Notes jest dostosowany do moich artystycznych rączek :)  Na końcu notesu znajduje się miejsce na moje notatki oraz puste kartki na moją twórczość xD . A teraz kilka zdjęć notesu :). Szablony wykorzystane w tym organizerze znajdziecie na wyżej wymienionych blogach :)

Ten napis, , organizer blogowy'' został dodany za pomocą edytora ;) 





Jak Wam się podoba mój organizer?  Wygląda tak samo jak zwykły zeszyt w twardej okładce tylko z inną zawartością :)
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Kilka newsów :) Będę miała nowe  kredki i zrobiłam zakupy w sklepie plastycznym . Chcielibyście zobaczyć jak wygląda moje zamówienie ;)? 
♡♥♡♥♡♥♡♡♥
Moje wyzwanie kończy się 20 lutego,  wiem,  że to jeszcze dużo czasu,  ale ja po prostu przypominam wszystkim chętnym aby wysyłali mi swoje prace . Na dzień dzisiejszy mam tyko dwie ;//. 
To ja się z Wami żegnam :)
Pozdrawiam




4 komentarze :

  1. świetny oraganizer :D już zrobiłam pracę tylko musze znaleść chwilkę czasu aby ja wysłać ;D tak,napisz co tam kupiłas ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) z niecierpliwością czekam na Twoją pracę ;)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka