Czarno na białym z kolorową nutą :)

Cześć Wszystkim!
Ostatnio naszła mnie ochota na rysowanie węglem i ołówkami ,ale oczywiście nie mogło zabraknąć i kredek xD.
Oto efekty mojej wczorajszej pracy . Wykonałam 3 rysunki każdy po około 3-3,5 godz. Rysowało mi się bardzo szybko, jednak węgiel ma taką wadę ,że strasznie brudzi i przez to byłam cała umazana , a moje ręce wyglądały jak ręce Kopciuszka XD





Tutaj wzorowałam się na rysunku Glamorien Art , tylko motyla zostawiłam kolorowego a dziewczynę pomalowałam węglem. To jest mój pierwszy rysunek tym medium i nie wyszło wcale,aż tak tragicznie mi się bardzo podoba :)



Ten rysunek też wzorowałam, tylko nie pamiętam na czym xD . Z tego całego mojego ,,glamour" wyszła kobieta o małpowatej twarzy z krowim szalikiem ;/ na szczęście trochę tym tłem uratowałam sprawę ;)





Trzeci rysunek to już całkowity wytwór mojej wyobraźni :) Zaczęłam rysować te kolorowe motylki a potem przyszło mi do głowy,żeby wcisnąć na rysunek te dłonie i zrobić czarne tło :). Efekt mnie naprawdę bardzo zadowolił , według mnie wyszło super ,a motylki to coś co po prostu uwielbiam rysować ;3 



Wkrótce pojawi się krótka notka o węglu i o tym jak mi się nim rysowało :). Kto wie ,a może uda mi się wskrzesić jakiś tutorial z nim związany :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przypominam o WYZWANIU!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Następne ,,Jak rysować " będzie dotyczyć motylków , a potem może ,,galaxy kredkami akwarelowymi"? Co Wy na to? A może macie jakieś swoje własne propozycje? Jestem otwarta na Wasze opinie :)
Pozdrawiam



19 komentarzy :

  1. Ostatni rysunek, ten z motylkami jest boski <33 Arcydzieło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      PS - Zostałaś nominowana do LA. Szczegóły na moim blogu, zaraz wstawię posta ;)

      Usuń
  2. Cudne te motylki! Już prosiłam Cię o szkołę rysowania motyla.
    Pozdrawiam.
    Purple Live z Lilla Lou Teens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ;) i dlatego nie dlugo sie pojawi jak nie dzis to dopiero w sobote.

      Usuń
  3. Nominuję cię do LA! Szczegóły na moim blogu :)
    http://d-dw-h.blogspot.com/2015/01/la-troche-pisania-duuugi-post-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez pierwsze dwa rysunki pomyślałam , że wyszłaś z wprawy xD
    Ale dzięki motylkom znów w cb uwierzyłam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się dopiero posługiwać węglem, więc moje pierwsze prace nie są wcale aż tak perfekcyjne ;-)

      Usuń
  6. Motylki wychodzą Ci naprawdę rewelacyjnie.To taki Twój znak rozpoznawczy :) Prace bardzo fajne, ja nie lubie zabardzo rysować węglem, dlatego podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialam go wyprobowac , ale nie pracuje sie z nim dosc latwo , wszystko przez to ze strasznie brudzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały blog :D. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na moim blogu: http://f-y-d-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rozwijaj pasje - cudowne!
    U mnie mozna dostac design :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :)niestety nie mam fb i nie spełnię warunków ;/

      Usuń
  10. Nominuję ciebie i marmurkę do LA.
    blogiulubione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że kojarzę ten rysunek z motylem! Kontroluj swój węgiel, bo inaczej praca będzie wyglądać jak brudna. ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka