[Jak rysować ] Mój sposób na końską sierść.

       Hej kochani!







Jak wiecie jedną z moich miłości jest rysowanie koni . Jednak z realistycznym wykonaniem sierści tych cudownych zwierząt miałam nie lada kłopoty.  Początkowo. Zakolorowalam. Daną powierzchnię odpowiednimi kolorami przez co moje konie wyglądały jak ilustracje z dziecięcych książeczek.  Zanim przystąpiłam do narysowania tego konika poświęciłam wiele czasu na studia związane z końską budową i układem sierści.  Na początku za inspirowała mnie Marcysiabush z Artystycznych Ciekawostek,  która wykonała tutorial odnośnie rysowania końskiej sierści.  Po wnikliwym czytaniu różnych informacji w internecie spędziłam kilka chwil z moją klaczą oglądając jej sierść na żywo . Po moich wnikliwych obserwacjach przystąpiłam do działania . Dzięki tym wyżej wymienionym procederom udało mi się opracować własny sposób na końskie włosie :)
To tyle z mojej paplaniny przejdźmy do konkretów.

Czego będziemy używać ?
(Już trochę zużyte, ale jutro ma przyjść moje zamówienie ;))


Jejku jak ja tego nie cierpię !
Najgorsze jest to jak ulubiona kredka jest na wykończeniu ://

1).  Podczas  rysowania na białej kartce wykonuję podkład na który nakładam kolejno inne kolory,  dzięki czemu biały kolor nie wystaje spod spodu .


Mój konik jest czarnej maści,  typowy fryzyjczyk :). Czarną kredką BIC nakładami bazę pod mój rysunek . Jest jeden warunek,  który pomaga uzyskać bardziej realistyczne oddanie końskiej sierści,  a mianowicie nakładamy kredce    
w sposób pokazany ja poniższej fonografii.  Kolor nakładamy krótkimi pociągnięciami bardzo blisko do siebie przylegającymi.

 





2). Gdy już mamy wykonany podkład zbieramy się za cieniowanie . Czarną kredką Mondeluz lub Derwent Coloursoft cieniujemy wybrany fragment . Potem używamy blendera aby kolor bazowy ładnie połączył się z cieniowaniem

 






3.) Jeżeli mamy do czynienia z czarnym koniem to gdzie nie gdzie dodajemy odrobinę błękitnych,  granatowych,  białych pociągnięć . Możemy jeszcze przyciemnić czernią nie które cienie.









Tak prezentuje się gotowy konik :).

 Tutorial pewnie jak zwykle nie jest jasny ani łatwy do zrozumienia,  uwierzcie mi ale ciężko jest pisać o tym jak się rysuje,  czasami trzeba tworzyć swoje własne neologizmy by móc dokładniej wyjaśnić Wam dany temat :). Ja już się z Wami żegnam :)


Pozdrawiam

2 komentarze :

  1. Cudny koń <33 Chociaż kolor skóry zwierzęcia zlewa się z kolorem jego grzywy ;( Ale to tylko moje zdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka