1. urodziny bloga :)!

Hej Kochani !
Dzisiaj świętujemy , ponieważ mój blog obchodzi 1.URODZINY !'
Nawet nie macie pojęcia jak mi to szybko zleciało ;)
W ciągu roku wiele się wydarzyło na tym blogu :). Ciągłe zmiany wyglądu , ostatnio coraz częściej dodajemy posty :), no i przede wszystkim przybyła nam nowa redaktorka : marmurka_art, z którą prowadzi się bloga o wiele ciekawiej i milej :)
Chciałam Wam pokazać kilka baaardzo starych nagłówków z tego bloga :) . Może ktoś je jeszcze pamięta ;)?
Zdjęcie
ZdjęcieZdjęcieZdjęcie Zdjęcie


Na blogu mamy już przeszło 100 postów :). Wiem ,że to bardzo mało jak na 365 dni w całym roku , ale nie zawsze był czas żeby tu coś napisać ;)
W ostatnim czasie jeżeli chodzi o wyświetlenia dobiliśmy już do 10.000 :) , a teraz jest już prawie 13.000 , a w ciągu jednego dnia odwiedza nas ok. 100 osób :)
I kilka statystyk :


Nasz blog ma nawet 272 komentarze ! :D 

Bardzo się cieszę, że mam choć kilku czytelników , którzy zaglądają na tego bloga , dla których warto jeszcze tworzyć posty i wkładać w niego serce by był jeszcze lepszy i ciekawszy :)
To ja się już z Wami żegnam , ale w najbliższym czasie będę miała dla Was kilka niespodzianek jeżeli chodzi o posty ;)

13 komentarzy :

  1. Cieszę się razem z tobą i życzę powodzenia w drugim roku bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Blog jest wspaniały, a posty są genialne, więc nie dziwię się, że jest aż tyle wyświetleń, komentarzy itd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały post <3 Nie wierzę że to już rok *-* Pamiętam początek...

    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    http://lifestylegirl88.blogspot.com/2015/01/lba-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę *,* czyżby nowa czytelniczka nam się ujawniła? ;)))

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę dużoo pomysłów na następny rok prowadzenia bloga. Ja na pewno będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D Ten blog jest WSPANIAŁY *.* nie dziwię się że ma tyle wyświetleń ;) Będę dalej kontynuować czytanie :D :3

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S.Przed chwilką wysłałam prace na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka