Portret - Etapy powstwania :)

Cześć !
Mam dzisiaj dla Was etapy powstawania portretu.
Rysując twarz wspomagałam się trochę szkołą rysowania Samanty Lesiak.
Niestety zdjęcia są złej jakośći ;<...
  








  
 Skóra była robiona w innym dniu niż włosy.
1.... 
  
2..... 
  

 
Gotowe :D

kredki faber castell eco 24 ,koh i noor mondeluz 72 ,bruynzeel super sixties 60 , derwent coloursoft skintones 6
 Oczywiście używałam beży i
brązów ,które znajdziecie
też w zestawach poniżej 60 i
72 kol. :)
 

Efekt końcowy prezentuje się całkiem znośnie.
Tzn :
Cienie - 9/10
Proporcje - 5/10




 
testowanie kredek bic 24

To mój rysunek z początku września. Można go z czystym sumieniem nazwać brzydkim ,nie wiedząc ,że to mój pierwszy portret. xD
Jak widzicie mój drugi portret wskazuje na to ,że się poprawiam. :D

Muszę Wam powiedzieć ,że ciężko mi było przekreślić frozen ,dlatego zrobiłam to chociaż ładnym kolorem c:.
Wybierajcie ,która odpada ,to już finał !
AQUA VS. AURA !!!
WYBÓR NALEŻY DO WAS ! ;)

I tu aqua i aura w powiększeniu :) :




Dziękuję my z Marylą za 10 000 wyświetleń ,jestem pod wielkim wrażeniem !
Niedługo pojawi się post z tej okazji :*.
Jak podoba Wam się nowy podpis ?
Mi się podoba ;).
Pozdrawiam noworocznie
i życzę wspaniałego roku 2015 :) !
P.S. Chcecie obejrzeć mój krótki filmik z fajerwerkami XD ? 
 I parę zdjęć ? xD

9 komentarzy :

  1. Fajny post :) Według mnie teraz powinna odpaść aqua :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie rysujesz! Popieram jukę, powinna odpaść Aqua, a wygrać Aura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. :)
    Teraz wstawiłam też aquę (i aurę ,która w zasadzie była duża w tabeli :)) w powiększeniu.
    Teraz aqua taka większa lepiej się prezentuje :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aura niech odpadnie.
    Ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniejsza jest Aqua a portret naprawdę śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aura naaaj, Aqua odpada <3 a portret pikny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Są 3 głosy na aurę (aby wygrała) i 2 na aquę. :)
    Głosujcie ! Trudny wybór :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... Niech Aqua odpadnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię wybrać obie są fajne a co do portretow są cudne

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka