,,Jak rysować" -Kolorowe motylki.

Hej Kochani!
Jesteście pewnie ciekawi, jak rysuję swoje motylki ;3 ( a może i nie jesteście , ale tutorial i tak zrobię xD)




Na szkic motylka nie mam jakiejś konkretnie przyjętej metody. Rysuję po prostu kształt motylka tak jak go widzę na zdjęciu ,ale Wam może pomoże .

 
( grafika google )




Gdy już mamy gotowy szkic przechodzimy  do kolorowania . Kontury i szczegóły motylków wypełniam czarnym cienkopisem:

A teraz czas na kolorowanie , nie mam jakiejś specjalnej metody . Na poniższych zdjęciach jest po lewej stronie gotowy motylek z numerkami przyborów znajdujących się obok , gdzie i w jakim miejscu należy użyć danego koloru. 
Używam też białego żelopisu, żeby dodać szczegóły na skrzydełkach motylka .
W każdym przypadku sytuacja jest taka sama :
najjaśniejszy kolor--> białe przejście-->ciemniejszy odcień--. najciemniejszy odcień--> czarny




Jak widzicie sekret tkwi w czarnym cienkopisie , korektorze/białym żelpenie i odpowiednio dobranych kolorach  kredek :)
Rysowanie motylków to naprawdę łatwy, efektowny i szybki sposób na upiększenie naszego rysunku, gdy braknie nam pomysłu na tło ( oczywiście NIE WSZĘDZIE pasują :))
Jeśli macie jakieś propozycje na następne ,,Jak rysować" to piszcie śmiało :)




Pozdrawiam


PS Nie dodawajcie nas już do LBA ,ponieważ mamy już ok 8-9 nominacji i odpowiemy na wszystkie pytania , jednak nominujemy 11 albo 22 blogi ( 11 ja i 11 marmurka_art)
Cieszę się że doceniacie naszą pracę , ale trochę miejcie na uwadze nas i to ile czasu musimy na to poświęcić , a i tak pewnie nikt nie przeczyta odpowiedzi, zamiast zająć się tradycyjnymi postami na blogu :)





15 komentarzy :

  1. Dziękuję! Najbardziej podoba mi się fioletowy i pomarzńczowy oraz średni niebieski. Bardzo mi pomoże ta szkoła rysowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, może wreszcie nauczę się rysować motylki! Nigdy nie wychodziły mi takie piękne skrzydła.. jak Tobie :) Super SR, podziwiam *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA . Więcej znajdziesz tutaj : http://live-with-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  4. Fajny Blog obserwuję i super rysujesz motyle !!! Zapraszam tutaj http://fashion-style-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te motylki :3 chętnie skorzystam z sr :D zapraszam do mnie : http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę że udostępnisz mi rysunek z tymi motylkami w roli głównej ;)

      Usuń
    2. oczywiście,że tak :) Jak tyllko będzie gotowy to dostaniesz zdjęcie :) :3 a zamierzam go zrobić już za nie długo ... :D

      Usuń
    3. To bardzo się cieszę ;)

      Usuń
  6. :/trochę dużo już mam tych pytań ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka