Wesołych Świąt! ;)

Hej Kochani!
Z racji tego że to już dzisiaj Wigilia przygotowałam dla Was -zamiast życzeń,które już pewnie słyszeliście dzisiaj 10 razy ;) - rysunek (wzorowany) właśnie o tematyce świątecznej ;)


No a teraz seria zdjęć podczas pracy ;) Z tymi psiakami to masa zabawy ale też ogromy trud z narysowaniem futerka , było strasznie ciężko a ja nie sprostałam zadaniu jednak aż tak te psiaki nie straszą ;) 
 Z tego rysunku jestem bardzo zadowolona . Szkic rysowałam całkowicie sama bez użycia kratek czy linijki ;) Jestem zadowolona z tego że mniej więcej udało mi się zachować proporcje xD







No więc to tyle na dzisiaj jutro kolejny rysunek , serdecznie zapraszam ;)
Wesołych Świąt  i bogatego Mikołaja ! xD 
Pozdrawiam



2 komentarze :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka