Konie

Hejka Kochani!
Kolejny rysunek. Już Wam się to pewnie nudzi , ciągle tylko rysunki,rysunki i rysunki ... Jeszcze jutro będzie rysunek a potem post z serii ,,Jak rysować.." no i recenzja kredek , za którą nie potrafię się zabrać ;) 
Ten rysunek rysowałam już jakieś 2 lata wstecz niestety nie mogę znaleźć go tak dla porównania ;) 
Oczywiście wszystko zepsułam dodając tło ;/  












                    







  




                                             







Zapraszam Was jutro na bloga - nowy rysunek ;)
Może macie jakieś propozycje dotyczące zakładki ,, Jak rysować..." coś z czym macie problem a mi to w miarę wychodzi to na pewno zrealizuję Waszą prośbę ;) a w najbliższy tutorial będzie dotyczył kolorowania skóry :)
Pozdrawiam




7 komentarzy :

  1. Masz racje tło trochę zawaliło :) ale koniki śliczne *^* sama też miewam psuć prace przez różne "dodatki" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie, rysunek jest boski. Tło nic nie zawaliło, strasznie mi się podoba ten zielony kolor ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ale przez jakość zdjęcia tło wygląda trochę za bardzo neonowo ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam oglądać twoje rysunki i to nie jest nudne !
    Zapraszam do dwóch projektów które sa wg twoich sr ;)
    http://www.top-modelki.com/studio/projekt/sr-mariny1999-40650.html
    http://www.top-modelki.com/studio/projekt/wiosenno-letnie-40874.html
    Pozdrawiam Jabłuszkooo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że ktoś jednak korzysta z moich tutoriali ;) Bardzo mi miło , jeśli pozwolisz opublikuję je w następnym poście ;)

      Usuń
    2. *.* naprawdę :D oczywiście że możesz,będę czuć się zaszczycona :) hehe :* będzie mi bardzo miło
      Pozdrawiam Jabłuszkooo :*

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka