Szalone selfie ;)

Cześć Wszystkim!
Jakoś w listopadzie albo w październiku chciałam narysować portret Ilojleen i Marcysibush miało to być zdjęcie ze śmiesznymi minami , no ale zrezygnowałam w połowie bo mi się nie podobał jednak wczoraj wieczorem ponownie chciałam się zmierzyć z tym portretem ale zaczęłam wszystko od nowa bo tamten mi się nie podobał a zresztą już się gdzieś zawieruszył ;)
 Dzięki niezawodnej metodzie kratek udało mi się uchwycić jakieś podobieństwo . Jednak byłam tak zabsorbowana że portret w miarę dobrze wygląda żer zapomniałam robić zdjęcia podczas pracy więc dzisiaj zadowolę Was tylko efektem końcowym  ;)
Z części portretu przestawiającej Ilojleen jestem bardzo zadowolona i wręcz dumna z siebie , jednak ta duma musiała zniknąć przy części z Marcysiąbush ;/ Przepraszam że Cię tak strasznie postarzyłam..... ;/ 
Brak pomysłu na tło spowodował ,,zaczerpnięcie " z pomysłu Ilojleen ( wybacz) no ale strasznie się różni od oryginału , kiepsko wyszły mi przejścia między kolorami ale to przez to że miałam słabej jakości kredkę fioletową no i blender ani biała kredka niestety sobie z tym nie poradziły ;/

























Tutaj wersja Ilojleen





A tutaj Marcysibush

Moja praca nie powinna się znajdować w jednym poście z pracami obu moich ulubionych artystek ;) Ja im nawet nie dorównuję ale myślę że to dosyć miły prezent na święta ;D
To ja życzę Wam wszystkim zdrowych, miłych i pogodnych Świąt , ze śniegiem xD i aby Wasze życie artystyczne dalej rozwijało się i aby każdy Wasz następny rysunek był lepszy od poprzedniego ;**
PS Po świętach wstawię zdjęcie lepszej jakości a jutro i pojutrze kolejne rysunki serdecznie zapraszam ;)
Pozdrawiam


12 komentarzy :

  1. Marylko Wspaniałe ! Bardzo dziękuję za tak przemiły prezent gwiazdkowy :3 Życzę wszystkiego dobrego na święta ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Prawie identycznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Cudowne *.*
    Wszystko cudo ,dziewczyny na pewno się ucieszą ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to jest piękne! Masz talent ♥
    Życzę wesołych świąt!
    Feliz Navidad ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś przekochana ♥ Bardzo Ci dziękuję za ten wspaniały prezent świąteczny! Narzekasz na ten rysunek, ale bardzo mi się podoba! Rysowanie takich min to nie lada wyzwanie, ale mu podołałaś c: Czy będę ten rysunek wrzucić na fanpage? Jeszcze nie wrzuciłam poprzedniego, ale o nim pamiętam, nie porzuciłam tego zamysłu o jego publikacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło ;3 i dziękuje za miłą opinię o rysunku ;3 ♥

      Usuń
  6. Ach, i Wesołych Świąt! Dużo radości, prezentów, pysznych dań i rodzinnej atmosfery! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka