Mała księżniczka ;)

Cześć Wszystkim!
z rysunku , który Wam teraz pokażę jestem naprawdę bardzo zadowolona ;) 
Pierwszy raz rysowałam małe dziecko i wyszło całkiem ok ;)
Mój rysunek był wzorowany na rysunku Kelly Lahar jednej z moich ulubionych artystek . Niedługo zrobię TOP10  z wszystkimi moimi inspiracjami ;)

























Jak Wam się podoba moja pierwsza dzidzia? xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moje wyzwanie zostało odwołane z powodu braku uczestników. Wielka szkoda , miałam nadzieję,że przynajmniej to wypali  ;/


Następny post ,,Jak rysować..." będzie dotyczył kolorowania skóry . No ale o czym ma być następny? Jeżeli Wasze propozycje będą do zrealizowania w zakresie moich możliwości to każdą propozycję postaram sięzrealizować ;)
 Pozdrawiam 




10 komentarzy :

  1. Jaka cudna, mała księżniczka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie odwzorowałaś rysunek tej... (jak ona się zwała?) Kelly. Jednak masz inną gamę kolorystyczną kredek i róże mają nieco inne kolory i niektórych miejsc nie zostawiłaś białych nasza Kelly chyba oszczędza kredki xD a tak poważnie jest świetne jednak motylki rządzą:D
    Co do wyzwania będąc w połowie rysunku zauważyłam że jest po terminie -.-, jednak mimo wszystko masz ochotę po patrzeć mogę wysłać, wydaje mi się też że bylo to wyzwanie nieco trudne pod względem wyboru (prolog, kilka rozdziałów). Podejrzewam też że nie każdy zagląda tu codziennie i może z tego powodu ktoś nie wiedział o wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wysłać jak chcesz a ja z przyjemnością obejrzę ;) . Też doszłam do takiego wniosku,że trochę jednak za trudne no ale cóż Tobie chciało się poczytać moje ,,wypociny" xD. Czekam na rysunek ;)

      Usuń
  3. Możesz zrobić szczegółową szkołę rysowania motyla. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok , będę to miała na uwadze i dziękuje za miłe słowo ^^

      Usuń
  4. Skoro tamten konkurs nie wypalił to zrób jakiś inny tematyczny ;) taki w którym każdy może wziąść udział bez opowiadań,taki jak top model coś takiego co każdy zrobi ;) jak wymyślisz coś fajnego to chętnie wezmę udział ;)
    pozdrawiam Jabłuszkooo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie myślałam o ,, Krainie Lodu" (?) ciekawe czy wtedy ktośby wziął udział :)

      Usuń
    2. Bardzo fajny pomysł :) Ale moim zdaniem aby było ciekawiej może być rysunek i/lub na szkicu tm lub ll :)
      Pozdrawiam Jabłuszkooo :*

      Usuń
  5. Mimo że nie jestem w temacie "krainy lodu" uważam za warte spróbowania:P

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka