Nowe projekty + małe info ;)

Hej ♥

Pokaże Wam moje świeże projekty tm.


 

Pierwszy gimp
 

Ślubna Talita
(zapomniałam podpisać ;P)


Praca z konkursu Rock'n'Roll.
Wygrałam ! Bardzo się cieszę :D !
Jak przyjdzie nagroda ,będzie recenzja. :)
 (Tu też Talita ,której znowu zapomniałam podpisać ;P)
 

 
Kombinezon Katy Perry. Sr na tym blogu :).
 
 
 
Małe Elsa i Anna :)
 
 
Dedykacja dla Dampirki1310 ,która opublikowała nawet moją pracę na fb !
Projekt  avatara Dampirki bardzo jej się spodobał ,co mnie cieszy :D :*.
 
 

 
 

Małe info

Kupiłam sb w smyku najnowszy szkicownik podstawowy.
Zauroczyły mnie przykładowe stylizacje i szablony.
Niedługo będzie recenzja.
Przyjdzie do mnie także za konkurs szkicownik dance ;D.
To będą chyba moje ostatnie szkicowniki + kupię 1 LL.
Moi rodzice mówią ,że już mnie to nie rozwija i lepiej ,abym zajęła się rysunkiem na poważnie.
Dlatego powoli  będę kończyć z projektowaniem.
Dlaczego powoli ?
Dlatego ,że mam do narysowania ponad 60 projektów (nie żartuję ,liczyłam xD ! ) ,ne które pomysły mi wciąż przychodzą. :)
P.S. Podoba Wam się oddzielnik ?
 


















Jak widzicie powyżej ,odpadła syrena i została dodana aura. :)
Szkoda było mi wyrzucać jeszcze frozen ;>.
Macie do wyboru trzy. :)
To już półfinał !
FROZEN VS. AQUA VS. AURA !
WASZ WYBÓR !


Jak Wam minęły święta ?
Mi dobrze ,byłam u bliskich ,gdzie nie było Internetu.
Dlatego nie było postów...
P.S. Planuję zmienić podpis ;).

I jeszcze życzę Wam wspaniałego roku 2015 !!! ;*




Ktoś zrobił już kombinezon z ostatniej sr ?
Przesyłajcie linki ;D !


Do napisania :***

 

8 komentarzy :

  1. Pięknie rysujesz, najbardziej spodobał mi się ostatni projekt :) I gratuluję wygranej! ;)
    Oddzielnik jest super ;)
    Ciekawa jestem nowego podpisu.. ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :*
      Jutro chyba będzie nowy post ,także podpis tez ukaże się niebawem :)
      Nowy post będzie o portrecie ,który narysowałam :)

      Usuń
  2. Gratuluję, wszystkie projekty są extra, niech odpadnie frozen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram :)
      Pozdrawiam Jabłuszkooo :*

      Usuń
  3. Projektowanie cię właśnie rozwija! Cieniowanie, pomysły! Wiesz że to chyba właśnie projektowanie sprawiło że twoje portrety są takie profesjonalne. Jeżeli sprawia ci to radość to projektuj nawet do końca życia:) Przecież to nie przeszkadza w poważniejszym rysowaniu prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. prawda :)
      Dziękuję za radę i miłe słowa. :)
      P.S. Anonimie ,czy jesteś kimś kogo mogę znać ? :)

      Usuń
  4. Aura naaaaaj, odpada Frozen!!! <3 cd projektów śliczne, mi naj podoba się ten dla dampirki *0* cudowny <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiałam ludzi,którzy rysują w gimpie ;). A pozostałe projekty są naprawdę śliczne *.* Powinna odpaść frozen , a mi się wydaje ,że Aqua jest ładniejsza od Aury ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka