Cara Delevingne ♡

Cześć Wszystkim! 
Nie myślcie sobie że zapomniałam o moich ukochanych kredkach :).
Ostatnio mam ochotę na portrety,  ale myślę też żeby narysować, , coś slodkiego'' . Jak raz mam zastój weny tak drugi raz nawał pomysłów ;D
Rysunek nie jest idealny,  ale efekt wydaje się nie przerażać :)  


Dziwnie szybko rysowałam ten portret . Zajął mi około 4-5 godzin wraz ze szkicem,  ale doznawałam apopleksji rysując włosy Cary . Nigdy nie potrafię dobrać idealnych kolorów żeby w miarę dobrze odwzorować kolor włosów . -,-















No i co myślicie?  
1/100 podobieństwa została uchwycona .

Pozdrawiam 

8 komentarzy :

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka