Martina Stoessel♡


Cześć Wszystkim!
Dzisiaj portret przedstawiający Martinę Stoessel,  idolkę mojej siostry. 
Pierwszy raz nad portretem siedziałam cały tydzień!  Ale ciężko mi określić ile tak mniej więcej godzin. To wszystko przez te sprawdziany,  kartkówki,  pytania ogólnie mówiąc przez szkołę . Siadałam porysowałan pół godziny i już miałam dość,  ale w żółwim tempie dobrnełam do końca.  Ostatnio ćwiczę odwzorowywanie i dostrzeganie takich nie rzucających się w oczy kolorów np do pokolorowania twarzy używałam różowego i fioletowego :)
Zostawiam Was z efektami tym razem badzo ciężkiej pracy ;)











Rysowanie blond włosów to prawdziwa udręka-,- ale udało mi się je opanować na poziomie zadowalającym ;)
Pozdrawiam


11 komentarzy :

  1. Wyszlo ci slicznie, bardzo podobna ! C:
    Weronika-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zawsze. Przymierzałam się do zrobienia jej portretu 2 razy, ale ołówkiem. Pierwszy wyszedł jakby miała głowę doklejoną do tłowia, a drugi to jakaś godżilla. Jak radzić sobie z wymiarami na portretach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ ja stosuję metodę kratkowania o której już pisałampozytywnymisz-masz.blogspot.com/2015/01/jak-rysowac-metoda-kratkowania_31.html?m=1 Mi bardzo pomaga ;)

      Usuń
  3. Uśmiech identyczny! Zresztą jak cała praca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :D Robiłaś kiedyś sr włosów? Bo robisz je tak cudowne że chętnie z sr bym skorzystała :D (i tak mam zamiar już kilka zrobić ale nie moge sie do tego zbarać xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam ombre ;3 ale zamierzam zrobić taką ogólną jak w ogóle rysuje się włosy ;3

      Usuń
    2. A mogłabym prosić o linka? :)

      Usuń
  5. Całkiem przyjemny portret i fajny styl. ;) Ale kobiety nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) opinia takiego mistrza wiele dla mnie znaczy ;3♡

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka