Szrafowanie i kartonowe pudełka

Witam !
 
Na początku chciałam przeprosić za małą nieobecność - byłam u babci :)).
Natomiast moja poprzednia dłuższa przerwa była spowodowana szlabanem na internet ;/.
Pierwsza trója z matmy - pogrążmy się w żałobie...



Jak wiecie ,lub nie ,xD ,od października chodzę na plastykę.
 
Po gładkiej technice (martwa natura ,ołówek) przyszedł czas na technikę szrafowania (martwa natura ,ołówek ).
 
Szrafowanie polega na rysowaniu krótkich/długich kresek.
Ich gęstość zależy od światłocienia i faktury naszego wzorca.
(Rys.1 Dzbanek została wykonany krótkimi kreskami ,bo jest gładki i jasny.)
 
Ćwiczenia
 
To był taki rysunek ćwiczeniowy rysowania z natury długopisem.
 
 

Po ćwiczeniach nastał czas na poważny rysunek ;).
Pani przyniosła nam swoje ołówki progresso ,dała szary papier A3 - A2 (coś takiego) i mogłyśmy działać ;D !
 (Akurat tak się dziwnie złożyło ,że  w naszj grupie wiekowej są tylko trzy dziewczyny ,ponoć zwykle jest więcej ;o.)
 
Na początku może pokażę Wam etapy moje pracy :
 






 

 



 
 
Technika szrafowania bardzo przypadła mi do gustu ,natomiast męczyłam się ze szkicem.
Pudełka przed nami stały ,więc zaczęłam je rysować tak ,jak widzę.
Pani od razu zwróciła mi uwagę ,bo okazało się ,że kartonowe pudełka mają punkty zbiegu i perspektywę ! 0.0
Dlatego z realno-perspektywicznym szkicem męczyłam się 1,5 zajęcia ,a drugie tyle poświęciłam na szrafowanie.
Czyli łącznie zajęło mi to 3 zajęcia. ;)
 
Wynika z tego ,że mój dorobek zajęć plastycznych ,to dwie martwe natury (rysowane z natury)zrobione w ołówku ;).
Oto poprzednia :
(Ta była robiona techniką gładką.)
(też taki duży format)
 
A Wy ?
Lubicie /Rysowaliście kiedyś techniką szrafowania ? :)
Piszcie w komentarzach ♥.
 
 
P.S. Dodałam jeszcze jeden blog w nominacjach ;)).
 
 To ja się z Wami już żegnam. ;**
Testuję nowy podpis ,zapowiedź następnego posta...
Może do jutra ? ^.*
 
XOXO
 
Celine

 
 


 


 

 
 


 
 

7 komentarzy :

  1. Śliczne rysunki (tak wiem, ciągle to powtarzam XD) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Ja tam lubię tego słuchać XD

      Usuń
    2. Nie ma za co i cieszę się :))

      Usuń
  2. O ja! Wyobrażam sobie jak długo musiało schodzić rysowanie na tak dużym formacie 0.0 ja tam ograniczam sie do a4 ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noom niestety te pudełka 6 godz. , a te garnki to tak z 8-10 ?
      Ale tak normalnie w domu , to nie potrafię tak długo rysować ;P.

      Usuń
  3. Dobre prace:) Ćwicz, cwicz, a będzie coraz lepiej:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, kopytkowa z kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również ;3 !
      Na bloga zajrzę ;)

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka