Kilka przydatnych tutoriali dotyczących rysowania ołówkami ♥

Cześć Wszystkim!
Wybaczcie,że dzisiaj nie ,,uszczęśliwiam " xD Wam moimi rysunkami ani żadnym tutorialem przygotowanym przeze mnie , ale jakoś nie mam głowy do pisania tuorialu i moje doświadczenie z ołówkami jest baaardzo małe , dlatego pokażę Wam kilka tutoriali innych artystów , udostępniając linki do nich :)
Wszystkie dotyczą rysowania  ołówkami, a są kontynuacją tego postu ----> KLIK
Znajdziecie tu kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i porady w najtrudniejszych i najbardziej podstawowych kwestiach związanych z rysowaniem ołówkami:

Jak rysować oko?








        

















Pencil Eye Tutorial






Jak rysować usta?














Jak rysować nos?


 





Jak rysować twarz?
 
    




Draw Step 8

Draw a Human Head-Step 12


Jak cieniować ołówkiem?

   





Jak rysować włosy?


róznica z i bez włosków


No i mi też się bardzo przydadzą te tutriale , zachecam Was do klikania w linki a może trochę co pomogą Wam te wskazówki :)
Pozdrawiam










2 komentarze :

  1. Bardzo przydatny post ;))
    Niestety ja nie mam wogóle talentu do takich rzeczy :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, przydadzą się te tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka