Odpowiedzi na pytania i moje nominacje

Czym jest LA?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie musisz nominować 11 blogów i zadać im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga ,który cię nominował.
Właśnie odpowiem na 111 pytań od poniższych osób :

  • Catty Night
  • Anulak 224
  • Frania Kwiecińska
  • Neylaa
  • Oliwia Szlufik
  • oli$360
  • limonka (Purple Live z LLT)
  • Karolina
  • Kate chachura (truskawka13 z LLT)
  • Annabeth Chase
  • lifestylegirl88
  • Lia

To będzie bardzo ciekawe ,na pewno wszyscy ,bez wyjątku przeczytają ten tekst bardzo wnikliwie. ;)






Catty Night

1.Co byś wolała- ciasteczka zbożowe czy baton czekoladowy?
Chyba baton ;).
2.Lubisz czytać? Jaką książkę byś poleciła?
Pewnie ,że lubię ♥.
Poleciłabym książkę "Tam gdzie spadają Anioły".
3.Leniwe popołudnie przed telewizorem czy wyjście z przyjaciółmi?
To zależałoby od mojego humoru.
4.Chciałabyś być kimś sławnym? Jeżeli tak, to kim?
Chyba nie.
5.Jaką cechę charakteru najbardziej cenisz?
Szczerość i pogodę ducha. :)
6.Plaża, góry czy wieś?
Plaża <3
7.Gdzie byś chciała mieszkać w przyszłości?
Chyba na wsi.
8.Chciałabyś przeżyć przygodę bohaterki z twojego ulubionego filmu, książki lub FanFiction?
Szczerze ? Czasami.
9.Masz jakieś większe plany związane z twoim blogiem?
Raczej nie. :)
10.Bez czego nie mogłabyś przeżyć ani jednego dnia?
Bez rodziny ♥
i kredek ;p
11.Co najbardziej lubisz na świecie?
Moją rodzinę ,przyjaciół ,rysowanie <333.
Anulak
1. Lubisz rysować? Jeśli tak to co najczęściej rysujesz?
Oczywiście. ;p
Martwą naturę ,portrety ,czasami pejzaże lub zwierzaczki. :)
2. Jaki dzień w roku lubisz najbardziej?
09.03 c:
3. Ulubiony blog?
Mam sporo ;D
4. Ulubiony sklep?
No plastyczne i H&M , C&A ,Reserved i takie tam...
5. Jakim bohaterem/ bohaterką z książki chciałabyś być?
Daj mi chwilkę..
6. Kredki czy ołówek?
Kredki <33333333333
7. Masz jakieś nietypowe hobby? Jakie?
Nie wiem ,czy to można nazwać hobbym ,ale uwielbiam zbierać dmuchawce. ;P
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Nie wiem ;3.
Chyba j. angielski.
9. Ulubiony kraj?
-
10. Masz konto na deviantart?
Nie .
11. Ulubiony serial?
"Wspaniałe Stulecie"
"Na dobre i na złe"
"Ojciec Mateusz"
Takie oglądam ;pp.

Frania Kwiecińska

 1. Jaki kolor najbardziej lubisz?
Fioletowy :)
2. Chciałabyś być starsza lub młodsza?
Eee tam ,jest ok. :D
3. Dobrze się uczysz?
Tak :D.
Staram się. :)
4. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Różne ,ale lubie pingwiny ,koty ,psy ,ptaki ,konie. xD
5. Wolisz Emo czy Kawaii?
Kawaii.
6. Czy masz rodzeństwo?
Nie.
 Kto jest Twoją ulubioną projektantką?
oliwiawera2001 :)
8. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
Hmmm ? Nie przypominam sobie. :)
9. Wolisz sukienkę czy spodnie?
Częściej spodnie. :)
10. Lubisz muffinki?
Pewnie ♥.
11. Masz własne zwierzątko?
Nie ;(

  Neylaa
1. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?
Za granicą.
2. Jakimi kredkami rysujesz?
Faber Castell eco 24, Bruynzeel super sixties 60, Koh-i-noor Mondeluz 72, Progresso 24 ,Derwent coloursoft skintones 6.
Teraz mam też nowe : Inktense 12 i Polycolor Portrait.
3. Co wolisz: Lilla Lou czy Top Model? Dlaczego?
Kiedyś wolałam tm ,bo wg mnie miały bardziej ludzkie twarze ,ale teraz po równo. :)
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka? 
Już mówiłam, :)
5. Jaki jest Twój ulubiony film?
6. Od jak dawna projektujesz?
Od 1,5 roku ;).
7. Skąd czerpiesz inspiracje?
Różnie, Często z internetu ,a czasem po prostu z głowy. :)
8. Czym się najbardziej inspirujesz?
Chyba moim otoczeniem. :)
9. Jaką sławną osobę chciałabyś poznać w przyszłości?
Nie wiem ,może Katy Perry (?)
10. Kim chciałabyś zostać  w przyszłości?
Jeszcze myślę. ;)
11. Czy masz jakąś specjalną technikę rysowania?
Hmmm ? Raczej nie. (?)
Oliwia Szlufik

 
  1. Długo prowadzisz bloga? 
Od roku. :)
2. Czy prowadzisz inne blogi? O jakiej tematyce? 
Nie.
3. Romans czy przygoda? ( książka) 
Raczej przygoda ,ale mała porcja romansu nie zaszkodzi. ;p
4. Co sądzisz o serii " Harry Potter"? 
Bardzo ją lubię :).
5. Skąd czerpiesz inspiracje? 
Już odpowiadałam.
6. Czy w swoim towarzystwie masz kogoś z kim dzielisz zainteresowania? 
Raczej nie ;/.
7. Lato czy zima? 
Lato :D.
8. Zmieniłabyś coś w sobie? 
Co ? Nie. :)
9. Czy masz zainteresowania? Jeśli tak- jakie? 
Oczywiście rysowanie :))).
10. Co sądzą twoi przyjaciele na temat twojej blogowej pracy? 
Nic ,bo...po prostu nie wiedzą.
11. Książka czy film? 
Zależy jakie.
Harry Potter - książka
Hobbit - film
1. Czy lubisz czytać książki? A jeśli tak, to co Ci się w nich najbardziej podoba?
Oczywiście. ♥ To ,że ciągle zaskakują.
 2. Jeśli lubisz czytać książki, to o czym? (np. o wampirach, aniołach i tym podobnych książkowych bohaterach ;))
Lubię fantasy. :)
 3. Czy masz jakieś ulubione książki lub serie? Jeśli tak to jakie? (brak ograniczenia w liczbie, podaj tyle, ile chcesz ;))
Już odpowiadałam. :)
 4. Jaka książkowa bohaterka/bohater mogłaby/mógłby zostać Twoim przyjacielem/przyjaciółką?

5. Kończysz czytać książkę. Co robisz? Odkładasz tą i po prostu sięgasz po kolejną, czy długo nad nią myślisz, a kiedy dowiadujesz się, że będzie kolejna część, przez wiele godzin przeszukujesz internet, żeby się dowiedzieć, kiedy będzie jej premiera, a następnie załamujesz się, kiedy okazuje się, że będzie dopiero za rok?
Chyba to drugie. :)
 6. Masz szansę umówić się na randkę z jakimś książkowym bohaterem ;). Kto by to był?

7. W jakim świecie wolałabyś żyć? W świecie podzielonym na frakcje ("Niezgodna") czy dystrykty ("Igrzyska Śmierci')?
Nie czytałam ;((.
 8. Czy masz jakieś ulubione książkowe cytaty? Jeśli tak, to jakie? (podaj tyle, ile chcesz ;))

 9. Czy jest książka, kiedy przy jej czytaniu, płakałaś?
Kończymy już pytania o książki ;(.

 10. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Dostałąm propozycję współpracy od Maryli. ;)
 11. Nie wiem, czy czytasz mojego bloga, ale jeśli tak, to czy Ci się podoba? Czy powinnam coś w nim zmienić?
Nie czytałam ,ale przejrzałam i stwierdzam ,że nic. jest super. I niech tak zostanie :).


Limonka

  1. 1.Jakich jest twoich pięciu największych idoli na LLT?
  2. -Sarawi Studio
  3. -oliwiawera2001
  4. -Catty Night
  5. -ani828
  6. -Rita22
    2.Lubisz polski i matematykę?
  7. Tak. :)
  8. 3.Jaki uprawiasz sport?
Spaceruję xD
4.Top Model, czy Lilla Lou?
Mówiłam wyżej ;).
6.Gdzie kupujesz szkicowniki? 
W smyku TM,a LL w empiku :D.
7.Co dostałaś w prezencie na Boże Narodzenie? 
Sweter ,kredki ,książkę i czekoladę. :) itd...
8.Malujesz usta?
Nie. Nie maluję się. :)
Jeśli miałabym to już robić dla kogoś ,to wolę spodobać się taka ,jaka jestem ,a nie jakaś sztuczna lala. :)
9.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato :D
10.Mieszkasz w mieście, czy na wsi? 
Na wsi ;)
11.Jakimi kredkami rysujesz?
Odpowiedź wyżej :D.


Karolina

  1.  Gdyby krajowi groziło niebezpieczeństwo tj. najazd przez inne państwo i miałabyś nieliczną rodzinę w której bardzo byś się liczył to czy poszedłbyś na pole walki w obronie ojczyzny czy zostałbyś z rodziną ?
  2.  
  3. Trudno odpowiadać na pytania tego typu ,bo decyzje często podejmowane są pod wpływem chwili.
  4. Czy byłeś kiedyś tak zdesperowany że wystawiłeś się na pośmiewisko by osiągnąć swój cel ?
  5. Nie ;)
  6.  
  7. Co byś wybrał : długo odkładane i zaplanowane spotkanie ze swoją sympatią tylko we dwoje czy spędzenie tego czasu na pocieszaniu przyjaciela w trudnej dla niego sytuacji ?
  8. Raczej pocieszałabym przyjaciółkę. :)
  9. Siebie nie wyobrażam sobie ani trochę w jakimś związku xD.
  10. Wyobraź sobie że jesteś wielkim fanem swojego typu muzyki . Jesteś od niedawna w związku i dowiadujesz się że twoja sympatia słucha muzyki której ty wręcz nie znosisz . Co robisz ? Akceptujesz odmienność czy dajesz kosza ?
  11. Mówiłam wyżej coś ,ale ok :
  12. Akceptuję ,nie można kłócić się o takie błahe sprawy. ;)
  13. Czy chciałbyś zostać w przyszłości jakąś sławną osobistością ? Jeśli tak to jaką ?
  14. Odpowiadałam wyżej.
  15. Czy zdarzyło ci się pokłócić z rodziną lub przyjacielem o twoje zainteresowania i pasje ?
  16. Chyba tylko raz z rodzicami ,że za dużo czasu poświęcam na tm ,ale to kiedyś ;).
  17. Jeżeli miałbyś możliwość przeniesienia się w przeszłość to które wydarzenie z życia byś zmienił ? 
  18. Ojeju ,nie wiem.
  19. ,Jak myślisz jakie byłyby konsekwencje tego co byś zmienił w przeszłości (to taki załącznik do poprzedniego pytania) ?
  20. -
  21. Wyobraź sobie że pewnym fartem dostałeś szansę od życia w postaci zrobienia kariery za granicą . Jednak twoja sytuacja rodzinna jest nie najlepsza (choroba jednego z człona rodziny) . Zostajesz z najbliższymi czy przyjmujesz ofertę za granicą ?
  22. Dzisiaj mówię ,że zostałabym.
  23. Trudno odpowiadać na pytania tego typu ,bo decyzje często podejmowane są pod wpływem chwili.

  1. Sytuacja : przygotowałeś z kolegą z klasy projekt na ocenę . Gdy już skończyliście prezentować projekt i nauczyciel się pyta kto jaki włożył skład w jego wykonanie twój partner z drużyny przywłaszcza sobie większość wykonanych prac nawet to co wykonałeś ty . Co robisz ? Upominasz się przy osobie oceniającej o swoje wykonanie czy wolisz przemilczeć ten czas a potem porozmawiać z kolegą ?
  2. Upominam się i to bardzo głośno ! xD
  3. Nie ,no , jeśli ktoś jest tak bezczelny ,to ja mogę się odwdzięczyć ;).
  4. Co preferujesz częściej ? Uczciwe przygotowanie się na sprawdzian czy ściąganie ?
  5. Ja nie ściągam xD. Serio. Więc - uczciwe przygotowanie.
Kate chachura

1. Co cię inspiruje?
Już mówiłam :).
2. Twoja największa pasja?
Haha ,pytanie XD
RYSOWANIE !
3. Wolisz taniec, czy śpiew ?
Obydwa. :)
 4. Masz ulubiony film, jeśli tak to jaki?
Ostatnio bardzo polubiłam trylogię "Hobbit".
Ale bardzo lubię filmy o Harrym Potterze
i film "Pan od muzyki" .
5. Jaki jest twój styl?
Nie mam określonego.
 6. Lubisz zwierzęta?
Tak :)
7. Co do cb najbardziej pasuje delikatność czy nieustępliwość?Może to niemożliwe ,ale i to i to xD.
 8. Co sprawia, że robi ci sie wesoło?

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
Chciałabym nauczyć się ładnie rysować. *.*
Co ja mówię xD ,to niemożliwe xD
10. Kto jest dla cb największym autorytetem?
Rodzice :)))
 11. Jakie święto najbardziej lubisz?
Boże Narodzenie - uwielbiam wspólne chwile przy wigilijnym stole ,dzielenie się opłatkiem ,płonące świece.

Annabeth Chase

Czy lubisz rysować?
TAK !!!
Dlaczego założyłas bloga?
Juuż móówiłam. :)
 Jaka jesteś?
Miła ,inteligentna ,czasami delikatna ,a czasem nieustępliwa i jak ktoś zasłuży - wredna ;>.
Co lubisz robić w chwilach wolnych?
Rysować ,spotykać się z przyjaciółmi ,wypoczywać z rodzicami. :)
 Czy lubisz szkołę?
Ujdzie. xD
Jaki jest twój ulubiony  przedmiot szkolny?
Mówiłam.. ;)
 Bez czego nie mogłabyś przeżyć dnia?
To też mówiłam.
 Jakie lubisz gatunki książek?
Przygodowe :D.
 Jaki jest twój ulubiony blog?
Hah ,i to też mówiłam :P
 Osoby  które podziwiasz?
W sensie autorytet ?
Rodzice. :)
 Czym się inspirujesz?
O i to też pisałam xD.

lifestylegirl88

1. Podoba Ci się twoje imię, a jeśli nie to jak byś chciała mieć?

2. W jakim domu Hogwartu byś była?

3. Do jakiego Dystryktu chciałabyś trafić? (gdybyś musiała)

4. Twoja ulubiona seria książkowa?

5. Ulubiony kolor?
6. Czego się najbardziej boisz?
7. Ulubiona postać książkowa i z jakiej książki?
8. Czym byłby twój patronus?
9. Ulubiony film?
10. Ulubiony i znienawidzony przedmiot w szkole?
11. Ulubiony miesiąc?


1. Podoba :)
2. Chyba w Ravenclavie - trochę jestem kujonem xD.
3. Nie czytałam :C.
4.
5.Fioletowy :D
6. To może głupie ,ale tego ,że wszystko stracę i spadnę na dno.
7.Hmmm...
8.Orłem albo sową ;)
9.Już mówiłam  :D
10. ulu - j.angielski i plasta ,którą będziemy mieć w 2. kl.
najgorszy - informatyka i geografia
11.wakacyjne

Lia

1. Lilla Lou czy TOP Model?
Mówiłam :D
2. Film czy książka?
Też mówiłam :)
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
I to też
4. Ile lat już projektujesz?
Wyżej |^|
5. Ile czasu masz bloga i dlaczego?
Już było :)
6. Jakie użytkowniczki lubisz/podziwiasz?
Było wyżej :)
7. Bierzesz udział w konkursach na blogach/stronach?
Tak :)
8. Jakie lubisz zwierzę?
Idź do góry
9. Ulubiona potrawa?
Ciasto *-*
10. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
Było :)
11. Jak długo zajmuje Ci projekt?
Ok. 3 godz (?) 


Moje nominacje


http://eskaduna.blogspot.com/ ----> Wejdź ! Blog kuzynki ♥
 
To tyle.
Te blogi ,które chciałam nominować już mnie nominowały ;(((.
Takto nominowałabym też : llifestylegirl88 , Oliwię Szlufik , Neylęę.
Miałam ochotę też dać nominację paru osobom , ale to jest zabawa dla blogów z mniejszą ilością czytelników.

Moje pytania


1.  Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
2. Gdybyś była zwierzęciem ,byłabyś dzikim tygrysem , czy
też może oswojonym króliczkiem ? ;)
2. Od ilu lat rysujesz "na poważnie"  ?
4. Jaki masz znak zodiaku ?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
5. Lubisz czytać ?
6. Która książka według ciebie zasługuje na wyróżnienie ?
7. Masz rodzeństwo ?
8. A może masz zwierzątko ?
9. Twój ulubiony film? 
10. Ulubiony kolor :)
11. Masz ulubioną piosenkę ? Podaj. ^^


Bay ♥♥♥
2 godziny męczenia laptopa - mam dość...

8 komentarzy :

  1. Kto wytrwał do końca , niech napisze xD !
    P.S. Jutro kolejny post ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^ , że chociaż jedna osoba ;3.

      Usuń
    2. JA TEŻ!! Gratuluję nominacji. ^^
      Pusheen
      Zapraszam do mnie. :)

      Usuń
  3. ja czytałam tak naocznie :D nie chciało mi się za bardzo :) ale fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam :)

    Kamola

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie , że czytacie ^^.
    Dodałam jeszcze jeden blog ;D !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka