✴Spacerek.✴

Cześć !
Otwieram nową zakładkę "Fotografia" i "Przybory".
W fotografii to będzie pierwszy post ;).
Będę tu dodawała zdjęcia z pleneru ,oczywiście Marina też będzie mogła ;).
Do przyborów dodam niektóre posty Mariny ,a już niedługo możecie się spodziewać pierwszej mojej recenzji kredek ;).
U mnie 2 dni temu był puchaty śnieg. *.* (Niestety dzisiaj już wszystko roztapia się ;c... )
Postanowiłam wybrać się na małą wycieczkę w poszukiwaniu pięknej natury. :)
Oto efekty :
( Uwaga ! Zdjęcia są moje ,więc jeżeli ktoś pragnąłby je rozpowszechnić ,proszę powiadomić o tym mnie ;))











Hmmm, te dwa zdjęcia bardzo podobne...









A tutaj mały bałwanek ulepiony przeze mnie ze śniegu c:.
Ulepiłam wczoraj też naprawdę duuużego bałwana ,chcecie zobaczyć ? ;))


To Pa pa :*
Chcecie więcej takich postów ?
Skomentujecie ?

Pozdrawiam






5 komentarzy :

  1. Fajne zdjęcia! Chcę zobaczyć dużego bałwana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3
      Postaram się wstawić ;D.

      Usuń
  2. No chętnie zobaczyłabym tego wielkiego bałwana XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym działem fotografie :D czytam każdy Wasz post więc te też będę :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka