[Jak rysować] Blond włosy♥

Hej Hej Kochani!
Zanim wezmę się za kwiatowy tutorial to może jeszcze zejść sporo czasu a tutaj taki tutorial o blond włosach bo dawno żadnego nie było ;)
Rysowanie blond włosów według mnie jest naprawdę bardzo trudne. Ciężko dobrać mi kolory żeby włosy nie były zbyt żółte.  Oczywiście nie nadaje sie do tego taki pospolity, żarówiasty żółty,  najlepszy będzie ciemny żółty,  karmelowy odcień brązu (a może to jest bardziej miodowy xD)  jasny,  ciemny brązowy,  czasami nawet czarny i taki bardzo jasny wręcz pudrowy żółty . Oczywiście wszystko zależy od tego na jakim zdjęciu się wzorujemy ;). 
Do naturalnego blondu polecam użyć złotej kredki i ograniczyć żółte kolory.
W moim przypadku będziemy malować farbowane włosy ;)
1.)zaczynamy od wybrania kawałka,  który pójdzie na pierwszy ogień i delikatnie go pokrywamy bardzo jasną żółtą kredką.



2.)Za pomocą miodowego i ciemno- żółtego zaznaczamy pojedyncze włoski na powierzchni zakolorowanej w punkcie 1.




3.)na koniec dodajemy jasny brązowy w miejscach które tego wymagają (cały cza korzystamy ze wzorca! ) można dodać ciemny brąz lub czarny. 


Technika nie jest skomplikowana ale wymaga  skupienia i cierpliwości ;)

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Wyniki wyzwania opublikuję najprawdopodobniej pod koniec tygodnia albo na początku następnego. 

Pozdrawiam


5 komentarzy :

  1. Bardzo fajny poradnik. Masz racje, włosy są dość trudne do narysowania, ale wychodzą Ci bardzo dobrze :) Nie mogę się doczekać wyników wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę się doczekać następnego tutorialu. Na pewno urzyję, bo robię kolejne podejście do Tini. Pozdrawiam. Purple
    PS: na mojego bloga wrzuciłam inspiracje, ktöre są z myślą o tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rysuję blond zupełnie inaczej , ale ten sposób też jest bardzo dobry :) .Dodałam nowy efekt do kursora , przycisk "w górę" i obrazek :). Zrobię niedługo post o nowych rysunkach. :) Teraz jestem chora. :( Nie zdążyłam na wyzwanie ;(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna ;/ współczuję . Zauważyłam ;D ciekawe te efekty tylko śnieżynki nie pasują do pogody za oknem xD

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka