Taylor Swift 💔

Złamane serce obok tytułu ,bo nie jestem zadowolona z rysunku. ;/
Jedyne ,co mi się podoba ,to cieniowanie skóry.
Chociaż ostateczna ocena należy do was. ;))
 
Zatem zapraszam do oglądania Taylor Swift z krzywym policzkiem ,dziwnymi ustami i zezem.
;(
 
Rysunek został wykonany z nadzieją ,aby nauczyć się operować kontrastami.
(co jako jedyne się udało :') )
 
Po oczach byłam zrezygnowana i włosy postanowiłam dokończyć kredkami derwenta ,co zrobiłam trochę na "odwal" ,w rezultacie czego wyglądają na tłuste. ;(
 
 
 
Etapy nakładania kolejnych warstw skóry :
 
(robione w notatniku na jakimś-tam-papierze w sobotę)

 




 
A tutaj macie małego gifa :
 
 
 
Tak prezentuje się gotowa praca w różnym świetle :
 

 
 POWIEDZMY ,ŻE TAK WYGLĄDA ---> (patrz niżej ;))



 
 
Ciekawe ujęcie przy pracy ;o  :
 
 
Gif podsumowujący moją pracę :

(tak ,dobrze wam się wydaje ,zmieniałam w trakcie kształt brody XDD)
 
 
A takich przyborów użyłam :
 
 
- derwent coloursoft skintones 6
- derwent inktense 12
-czarny długopis
- biały marker
- pędzelek 1
 
Recenzja kredek już niedługo w zakładce przybory. ;)
 
 
Licząca na komentarze
 
 
 ♥ marmurka_art ♥
 
 

 

9 komentarzy :

  1. Piękny portret mimo, że nie podobny do niej. Prubowałam dziś wykonać portret. Wyszła masakra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , to wiem , niepodobna zupełnie XD
      Nie przejmuj się. ;)
      Mi też na początku nie wychodziło , potrzebowałam różnych sr , mi np. pomogła ta :

      http://samanta-lesiak.blogspot.com/2014/07/cieniowanie-skory-jak-narysowac-kredki.html

      :)

      Usuń
  2. Celina! Tak mnie nastraszyłaś że serio aż tak źle Ci to wyszło, a ja tu paczam że Ty za bardzo, , wyolbrzymiasz'' swoje błędy ;D . Skóra jest ślicznie wycieniowana, włosy mają zbyt ciemny odcień (nie przejmuj się mi też nie wychodzi to uchwycenie koloru ;/) ale całość ogólnie prezentuje się bardzo ładnie ;). Powinnaś patrzeć na swój rysunek i mówić :jest dobrze ale będzie jeszcze lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD
      Od razu na moją twarz wstąpił szeroki uśmiech XD
      Nom , ja może jakoś lepiej uchwyciłabym kolor , gdybym nie uparła się , że dokończę derwentami ;//.
      Ale trudno ;).
      "Jest dobrze , będzie jeszcze lepiej" ;') !

      Usuń
  3. Bardzo ładnie, chociaż trochę nie wyszło. Pozdrawiam.
    Ala K

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka