Portret mamy ♡

Hej Kochani! 
Na dzisiaj przygotowałam portret mojej mamy. Jest to prezent imieninowy dla mojej mamy. Dziś w nocy wraca z wycieczki ( wróci aparat xD) a jutro ma imieniny a ja mam nadzieję że prezent jej się spodoba chociaż troszeczkę odmłodziłam moją mamusie :))  zresztą zobaczcie sami .











Skończyłam już ten rysunek którego zapowiedź oglądaliście w poprzednim  poście ale jutro się pojawi ponieważ zdjęcia w świetle lampy wychodzą beznadziejne .
♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥ 
Przypominam o wyzwaniu!  Posiadam na chwilę obecną 6 prac i chciałabym wiedzieć czy ktoś zamierza jeszcze brać udział w wyzwaniu?  

♡♥♡♥♡♥♥♥♥♥
Zauważyłam że strasznie nam spadła aktywność na blogu i tu wcale nie chodzi o komentarze,  ale posty miały po 50 wyświetleń  a czasami nawet do 80-90 a teraz ledwo 11 szkoda że już nie czytacie naszego bloga :/ milo jest jak nasza praca zostaje doceniona przez innych :/


Pozdrawiam




9 komentarzy :

  1. Ja codziennie zaglądam czy nie ma nowego posta :D Wasz blog bardzo mi się spodobał :)

    Pozdrawiam,
    Kamola

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zaglądam codziennie:) możliwe że ten spadek wyświetleń jest spowodowany feriami przecież nie każdy siedzi przez ten czas w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak . Mój, , komentarz'' w poście wydaje mi się teraz bezsensowny . ;/

      Usuń
  3. Ja też codziennie zaglądam :) Mogę powiedzieć, że na moim blogu jest to samo c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu jest to samo :( Ja zaglądam tak co dwa dni poniewaz nie mam czasu w tygodniu,bo II gimnazjum daje popalić i ciągle po kilka kartkówek na dzień,pytań sprawdzianów że nie wyrabiam xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) ja po feriach mam już trzy klasowki pod rząd a w styczniu tylko raz był dzień bez żadnych sprawdzianów .

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka