Lodovica Comello ♡



Cześć Wszystkim! 
Nie próżnuję,  eksperymentuje i próbuje. Tym razem mierzę się z ołówkami  . Ostatni raz używałam ich w grudniu w połączeniu z węglem teraz kolej na czysty portret tymi przyborami . Jak na pierwszy raz od dłuższego czasu wybrałam strasznie trudne zdjęcie, ciężko mi było odwzorowac światło i cień tak jak miałam to na wzorcu dlatego pozmieniałam trochę :)






Postać na zdjęciu  w ogóle nie przypomina Lodovici,  wygląda strasznie dziwnie z resztą tak samo jak tło ;/ Średnio jestem zadowolona z tego portretu,  a ostateczną ocenę  zostawiam Wam Kochani :)












Podrzucam Wam też zapowiedź nowego rysunku,  idzie mi trochę lepiej niż z Lodovicą ;)




Zapraszam do obejrzenia recenzji moich kredek W poprzednim poście :)



To do następnego posta (może jutro :))

Pozdrawiam





7 komentarzy :

  1. Śliczny rysunek :D Tak 9/10 ponieważ te usta trochę mnei przerażają :D sorki xDD Ale jak na dłuższy czas to bardzo ładnuie :D Ja z ołówkami mam problemy i nie umiem nic zbyt ładnego namalować xd ale wyszło fajnie :D Czekam z niecierpliwością na kolejny rysunek-wierny czytlenik bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysunek* mnie* ładnie* czytelnik*
      sorki,ciężko mi się pisze bo mam problemy z klawiaturą ;) sorki za błędy ;)

      Usuń
    2. Nie ma problemu :) Fakt usta mi w ogóle nie wyszły ;/ Właśnie widzę ,że coś strasznie mała aktywność :/// Fajnie że moje wierna czytelniczka tu zagląda :*** <3

      Usuń
  2. Śliczny rysunek!
    A ten drugi jest przepiękny *O* Zazdroszczę Ci talentu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze 8/10. Nos trochę za durzy, a usta mnie przerarzają. Reszta piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerość ;) nos mi przypomina buke. Z muminkow xD

      Usuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka