Kredki Bruynzeel 45 kolorów


Hej kochani! 
Dzisiaj recenzja mojego nowego nabytku ;)





Są to kredki holenderskiej marki. W opakowaniu mamy aż 45 kolorów.  
Te kredki są idealne dla każdego,  dla małego dziecka i dla profesjonalnego artysty.





Kredki mają dość miękkie rysiki,  nie można ich porównywać z colorsoftami ani z mondeluzami,  ale są na prawdę mięciutkie i delikatne.
Kredki są oprawione w sześciokątne drewienko,  polakierowane w kolorze danego rysika kredki.







Kredki idealnie nadają się do rysowania krajobrazów,  portretów,  kwiatów,  martwej natury,  zwierząt ...w sumie to do wszystkiego w czym je próbowałam  ;)))









Świetnie kryją . Są bardzo mocno napigmentowane. Mają grubość drewienka i rysika przeciętnej kredki.





Eksperymentowałam łącząc te kredki wraz z innymi . Z plycolorami i ,  colorsoftami i creta color karmina  kredki bruynzeel łączą się całkiem ładnie . Sprawa ma się gorzej z mondeluzami . Nie łączą się perfekcyjnie i nie tworzą delikatnych przejść.
Zostawiają takie smugi charakterystyczne dla kredek woskowych ale takie, , zjawisko'' występuje zawsze gdy próbujemy łączyć miękkie kredki z twardszymi :)

Jeszcze cena jest na plus :) za całe pudełko zapłaciłam 55 zł ale cena wacha się od 50-60 zł zależy na jaką ofertę się trafi :)



Moja ogólna ocena ;
Kredki są świetne i polecam je każdemu ;)))


No to tyle na dzisiaj . Recenzja nie jest pewnie bardzo szczegółowa ale zawarłam w niej najważniejsze informacje ;)

Pozdrawiam






5 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie napisane, już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupieniem tych kredek, a dzięki Tobie jestem do nich jeszcze bardziej przekonana i jest większa szansa że je kupie ^^
    Mogłabym się dowiedzieć gdzie kupiłaś te kredki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane, już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupieniem tych kredek, a dzięki Tobie jestem do nich jeszcze bardziej przekonana i jest większa szansa że je kupie ^^
    Mogłabym się dowiedzieć gdzie kupiłaś te kredki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za opinię. Zastanawiałam się nad tymi kredkami i zachęciła mnie Pani do nich :-)

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka