POP ART`S BACK♡

Hej Kochani!
Na ferosh.pl ogłosili nowy konkurs: POP ART`S BACK i postanowiłam wziąść w nim udział. Bardzo bym chciała zająć pierwsze miejsce ze względu na te ołówki, ale  i tak mi to się nie uda , bo pierwsze wybierają użytkowniczki , a jak wiadomo wygra ,, popularna" użytkowniczka nawet jeżeli jej praca by się niczym nie wyróżniała ( oczywiście nie chcem nikogo urazić ).
Nad swoim projektem pracowałam na prawdę bardzo długo , chyba pierwszy raz z 8 godz spędziłam nad projektem a nie rysunkiem. No ale w ostatnim czasie coraz dłużej siedzę nad swoimi rysunkami, już ,,Dopieszczam'' je do najdrobniejszych szczegółów.
Trzymajcie za mnie kciuki a w miarę możliwości zagłosujcie ;)













Do następnego posta ;)
Pozdrawiam 


8 komentarzy :

  1. śliczne, żywe kolory, jakich kredek używasz?

    weronika-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bruynzeel 45 kolorów
      Mondeluz i polycolor portrait no i kilka na sztuki ;)

      Usuń
  2. O.O Cudowne! Na pewno docenią twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Masz wielkie szanse, na pewno zajmiesz jakieś miejsce! Trzymam kciuki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie prace *.* Takie mega dopracowane :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka