Z kokardą♡

Hej Kochani! 
Nadal próbuje nowe kredki. Tym razem rysunek w całości wykonany nowymi kredkami .

Z efektu jestem całkiem zadowolona a jak widzicie kredki mają bardzo żywe kolory ale o nich kiedy indziej ;)








♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
No i co myślicie o moim rysunku?  ;) 
Posta z zakupami jednak nie będzie  bo zdjęcia straszne wyszły  
I mi się nie podobają ;( .


Jestem w trakcie przygotowywania recenzji kredek oraz, , jak rysować'' czterech rodzajów kwiatów 
-róże
-orchidee
-lilje 
- amarylisy
Jednak zajmie mi to sporo czasu. Macie może pomysł na jakiś tutorial na szybko?  Może galaxy?  Ostatnio wychodzi mi całkiem znośnie ;)

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Mam już sześć prac na wyzwanie i nadal czekam na więcej ;)
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡
No i to by było tyle na dziś:)
Pozdrawiam


12 komentarzy :

  1. Piękna praca! Dam Ci znać, kiedy będę miała pomysły na posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych twoich rysunków :P na przedostatnim zdjęciu miałam wrażenie ze ręce wychodzą spoza kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek. Z każdym coraz lepiej Ci idzie.
    Czytalam ostatnio o wyzwaniu i szukalam jakiś zdjęć, które mogłabym narysować i jutro się wezme i bede rysować, wiec jak wszytsko dobrze pójdzie to niedługo wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A cóż to za kredki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna *.*
    Ze stylu trochę przypomina mi Sami , ale wiem , że ona czegoś takiego nie rysowała. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny rysunek ♥
    Cieszę się, że będzie "jak rysować" kwiaty :)) Muszę się trochę podszkolić! :D
    A propos tutoriali na szybko: Galaxy! Galaxy! Wychodzi Ci bosko! :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka