💦 A little drop of water 💦

Dzisiaj krótko ;)
💦
 
 
Narysowałam kropelkę wody.
Może nie mówmy o tym ,że moi rodzice nawet nie zgadli ,co to jest.
Może powiedzmy ,że narysowałam to przed feriami ,w jakieś 20 minut ,węglem i białą kredą w kredce (Ha ,dzisiaj zaniosłam do szkoły tę kredę i zrobiłam furorę xD),z pomocą wiszera.
Rysowałam na kartce A4 ,takiej z drukarki ,ale po obcięciu ma jakieś wymiary 10cm x 20cm.

 
A tu takie ujęcie z boku ... ^

 
Hah ,ja naprawdę nie wiem ,co robią te coloursofty w tle ;P.

 
Wygląda tak ,jak na zdjęciu powyżej : ^
 
 
 
 
 
O ,a tutaj macie wideo na którym się wzorowałam ;) ^
Oczywiście moje wyszło dużo ciemniejsze ;//.
 
 
 
 
Neylaa i Juka3002 chciały zobaczyć dużego bałwana ,więc go wstawiam xD !
Niestety już się prawie cały stopił ;c !



 
Wreszcie zadowolona z podpisu :

 
Dziękuję Neylii ,która regularnie ogląda moje bazgroły i zawsze zostawi po sobie ślad w postaci komentarza.
Nie mam na posty czasu ,i może dlatego jestem taka  rozgoryczona (?) ,bo naprawdę nie mam czasu ,a mimo to piszę i czasami mam ochotę zobaczyć ,że ktoś to przynajmniej przeczytał.

6 komentarzy :

  1. Od razu wiedziałam, że to kropla wody ;) Wyszła Ci bardzo fajnie. W ogóle węglem to dodatkowy + bo trudniej się rysuje takie rzeczy. Też kiedyś chciałam spróbować ale jakos zawsze znajde cos innego do narysowania. Oglądam Twój każdy post, ale niestety czasem nie komentuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Miło wiedzieć ♥
      Chociaż ty poznałaś :)

      Usuń
    2. Też poznałam :D I też czytam wszystko tylko czasami jestem zbyt leniwa by pozostawić po sb ślad xDDDD

      Usuń
    3. Oj , ty leniu ! xDDD

      Usuń
  2. Fajna ta kropka wody :)
    A bałwan jest super! :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Jeśli tu jesteś pozostaw po sobie komentarz. Chętnie odwiedzimy Wasze blogi :) ! ♥

Pozytywny Misz-Masz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka